ΤΑ ΚΕΛΛΙΑ ΤΗΣ ΤΗΝΟΥ

ΤΑ ΚΕΛΛΙΑ ΤΗΣ ΤΗΝΟΥ
Και στα Κελλιά με χρώματα άσπρα και ήλιο μεθούν

domenica 3 giugno 2018

Ένα απόγευμα στο Πλωμάρι με την Μαριέτα και τον Λωράν

Αγναντεύοντας τη φύση

Μαζεύοντας κάππαρη

«Βλαστάνει δε και ανθεί του θέρους και διαμένει το φύλλον χλωρόν άχρι Πλειάδος», όπως λέει ο Θεόφραστος. 

Κάνοντας σέλφι

Με πολλές αναμνήσεις


Κοντά στο εκκλησάκι τα λουλούδια της κάππαρης φαντάζουν πανέμορφα.

Κοντά στο εκκλησάκι του Άγιου Γιάκ΄μου

Με τον φόβο των φιδιών

Ανταγωνιζόμενοι στο μάζεμα

Κι έχοντας στο βάθος το Ξώμπουργο.

Έκοψα κι εγώ ένα μπουμπούκι κάππαρης κάπως «φουσκωμένο», με αρκετό μίσχο. Το έβαλα σε ένα ποτήρι με νερό όταν έφτασα στο σπίτι μου. Και θα φωνάξω εδώ τους φίλους μου να παρατηρήσουν το λουλούδι που θα εμφανισθεί να ανοίγει σε ελάχιστο χρόνο!


Νά και το έπαθλο στο σπίτι μου για το τουρσί!  
Ας είναι καλά η Μαριέτα και ο Λωράν
που μου τις μάζεψαν
όταν μου έπεσαν δια τον φόβο των φιδιών


Nessun commento:

Posta un commento