ΤΑ ΚΕΛΛΙΑ ΤΗΣ ΤΗΝΟΥ

ΤΑ ΚΕΛΛΙΑ ΤΗΣ ΤΗΝΟΥ
Και στα Κελλιά με χρώματα άσπρα και ήλιο μεθούν

sabato 6 settembre 2014

Τώρα ειδικά μες στην κρίση....μιά λιακάδα μας αξίζει




Μη μιλάς κι άκου
ξέρω δε θα το πιστέψεις
τώρα ειδικά μες στην κρίση, εγώ
ξέρω δε θα το πιστέψεις
έχω κάτι ωραίο να σου πω
κάτι που μ’ έχει βοηθήσει
μήπως και σένα σε πείσει
κάτι που μ’ έχει βοηθήσει.

Ναι, πριν η μαυρίλα με κλείσει
βρήκα ένα σπίτι καινούργιο φτηνό
κάτω στο κέντρο με θέα
αυτό που ήθελα πάντα
ο πρώην κύκλος να κλείσεικάτι που μ’ έχει βοηθήσει
στο λέω μ’ έχει βοηθήσει

Όσο κι αν αφήνω πίσω τα παλιά
όσο κι αν μου λείπουν οι δικοί μου
τώρα είμαι γεμάτη δώρα και φιλιά
μες στη φρίκη φτιάχνω την ζωή μου.

Μετακόμιση τώρα, 
μες στην άγρια μπόρα
μια λιακάδα μου αξίζει
παίρνω θάρρος και φόρα
μετακόμιση τώρα.

Μετακόμιση τώρα
ναι, σου λέω προχώρα
διάλεξε με ποιους θα `σαι
την πιο δύσκολη ώρα
μετακόμιση τώρα.

Πάτα γκάζι, μόνο γκάζι, τέρμα γκάζι
Μετακόμιση τώρα.

Άκου, πρέπει σου λέω να πιστέψεις
λες να μην ξέρω τι είναι αυτοί οι καιροί
μα θέλει πείσμα ν’ αντέξεις
να `ρθει μαζί σου ν’ αλλάξει η εποχή
σελίδα στα παρακάτω
να πεταχτούμε απ’ τον πάτο
να πάμε στα παρακάτω.

Μονάχα εύκολο δεν είναι όλο αυτό, 
μα πίστεψε με δεν υπάρχει άλλος δρόμος
πως να νιώσω αλλιώς ότι χρειάζομαι
πως να μπει στη θέση του ο τρόμος;

Μετακόμιση τώρα, 
μες στην άγρια μπόρα
μια λιακάδα μου αξίζει
παίρνω θάρρος και φόρα
μετακόμιση τώρα.

Μετακόμιση τώρα
ναι, σου λέω προχώρα
διάλεξε με ποιους θα `σαι
την πιο δύσκολη ώρα
μετακόμιση τώρα.

Πάτα γκάζι, μόνο γκάζι, τέρμα γκάζι
Μετακόμιση τώρα.

Πες μου τι άλλο υπάρχει
πιο πολύ απ’ αυτό
πιο πολύ απ’ το τώρα

Μετακόμιση τώρα
Στης καρδιάς μου τη χώρα
Μια λιακάδα μου αξίζει
Παίρνω θάρρος και φόρα
Μετακόμιση τώρα

Η καρδιά το ξέρει, η ψυχή το θέλει, 
το μυαλό συμφωνεί
Μετακόμιση τώρα



Ελεωνόρα Ζουγανέλη - Μετακόμιση Τώρα
Μετακόμιση Τώρα - ©2013 EMI Music Greece

Στίχοι:  
Κώστας Λειβαδάς
Μουσική:  
Κώστας Λειβαδάς

Nessun commento:

Posta un commento