ΤΑ ΚΕΛΛΙΑ ΤΗΣ ΤΗΝΟΥ

ΤΑ ΚΕΛΛΙΑ ΤΗΣ ΤΗΝΟΥ
Και στα Κελλιά με χρώματα άσπρα και ήλιο μεθούν

martedì 25 ottobre 2011

Βαριεστημάρα, ο ... Άγιος Σιχτίριος και το καθαρτήριο πυρ το εξώτερον




Έχω βαρεθεί να βλέπω τον αγέλαστο Γιωργάκη στην Ευρώπη με ύφος πτοημένο και επαιτικό. Μα η ελληνική νομοθεσία επιτρέπει την επαιτεία;
Έχει ρίξει τους Έλληνες σε ανέραστη κατάθλιψη και χρόνια μελαγχολία με τα καταστροφικά σενάρια που εκθέτει στους τηλεθεατές.
Έχω βαρεθεί να ακούω να αντηχεί στα ευρωτραπέζια κορυφής το σαρδωνικό γέλιο του Σαρκοζί και να βλέπω να περιφέρεται η ανέκφραστη και σαδομάζο Μέρκελ.
Έχω βαρεθεί και τα Δελτία Ειδήσεων της τηλεόρασης και τις εικόνες από τις βιαιότητες στη Λιβύη και αλλού.
Έχω βαρεθεί τα τηλεοπτικά παραμύθια για τους ερωτύλους ηγήτορες της Ευρώπης, για τον όψιμο Silvio, για το σάτυρο Dominique, για την κόρη της Carla.
Την Τιβούλα μου την έσβησα για να μην χτικιάσω με τη γκρίνια του Γιωργάκη και τα πονηρά μαγειρέματα του Nicola και της Fraulein.
Ο Άγιος Σιχτίριος να τους ... προστατεύει από τις κατάρες, τα μπουρδουκλώματα, τις τρικλοποδιές και τις κακοτοπιές.
Αφού τους τραβάει η φωτιά, τους πρέπει το πύρ το εξώτερον, αναμφίβολα.
Άι σιχτίρ!
Έχω μπουχτίσει!
Εμένα όμως με τραβάει η δροσερή και χορταριασμένη Τήνος και σκέπτομαι πολύ σοβαρά ότι τα Κελλιά είναι μια διέξοδος σωτηρίας.
Τα μελτέμια του Αίολου και τα φίδια κρατάνε μακριά από το νησί τους μπουμπούνες, ημεδαπούς και αλλοδαπούς.
Εννοείται, στα Κελλιά, αλλά με την τηλεόραση πάντα σβηστή!
Καλύτερα μια ηθελημένη θεραπευτική απομόνωση στο νησί, παρά καταδικασμένοι στην αφασία και ξεμοναχιασμένοι στην Ευρώπη των ... άλλων.
Ας ξυπνήσουμε, πριν μας αρρωστήσουνε οι ... Ευρωπαίοι και οι ... Αμερικάνοι, ημεδαποί και αλλοδαποί.
Δεν βλέπω την ώρα να πιω ένα ρακί με στραγάλια στο καφενείο, παρέα με τους απλούς ξωμάχους του χωριού.
Οψόμεθα εις Κελλιά τα ...ξεκαθαρίσματα των παγκόσμιων λογαριασμών!
Άι σιχτίρ!

Nessun commento:

Posta un commento